Počet záznamov: 1
Shopper marketing: cesta budovania konkurenčnej výhody v maloobchodnej prevádzke
SYS 0147777 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240315095709.7 100 $a 20120213a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Shopper marketing: cesta budovania konkurenčnej výhody v maloobchodnej prevádzke $f Veronika Fogašová 301 $a VEGA 1/0652/10 330 $a Aktuálne trendy v maloobchode a nákupnom správaní zákazníkov ako východiská pre rozvoj shopper marketingu, ako aj objasnenie jeho podstaty a prínosov pre marketingovú prax. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 75-79 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0037279 $a Fogašová $b Veronika $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120213 $g AACR2
Počet záznamov: 1