Počet záznamov: 1  

Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy

  1. SYS0147837
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240315095724.9
    100
      
    $a 20120214a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vstupy maloobchodných spoločností na zahraničné trhy $f Veronika Konštiaková
    301
      
    $a VEGA 1/0652/10
    330
      
    $a Špecifiká, ktoré vplývajú na rozhodovanie o spôsobe vstupu na zahraničné trhy retailových spoločností a možnosti, ktoré sa im núkajú pri zvážení jednotlivých aspektov a charakteristík pre retailové spoločnosti. 6 hlavných faktorov, ktoré ovplyvňujú rozhodnutia o spôsobe vstupu na zahraničný trh.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 176-180 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006639 $a trh zahraničný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005824 $a spoločnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005359 $a retailing
    675
      
    $a 339.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000194 $x Zahraničný obchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025666 $a Konštiaková $b Veronika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.