Počet záznamov: 1
Predvídanie predaja v nadväznosti na strategické plánovanie podniku
SYS 0147844 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240530083636.6 100 $a 20120214a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Predvídanie predaja v nadväznosti na strategické plánovanie podniku $f Nikoleta Krecháčová 301 $a VEGA 1/0228/08 330 $a Miesto plánovacieho systému v modernom manažmente. Faktory ovplyvňujúce marketing a rozhodovanie pri zostavení plánov predaja. Plánovanie v marketingu. Proces marketingového plánovania. Vzťah prognózy predaja a marketingového plánu. Predvídanie predaja. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 190-193 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004828 $a predvídanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004216 $a plán podnikový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004220 $a plán strategický 675 $a 65.012.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000297 $x Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky 700 -1
$3 eu_un_auth*0022882 $a Krecháčová $b Nikoleta $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ.
Počet záznamov: 1