Počet záznamov: 1
Mobilný marketing = marketing budúcnosti
SYS 0147881 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072652.1 100 $a 20120214a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Mobilný marketing = marketing budúcnosti $f Ľuboš Oláh 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Autor poukazuje na širokospektrálne využitie mobilných telefónov, smartfónov a tabletov na marketingové účely, ako i platobné operácie v maloobchode. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 235-238 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003980 $a operácie obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*0053075 $a platby bezhotovostné 675 $a 654 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000312 $x Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania 700 -1
$3 eu_un_auth*0028659 $a Oláh $b Ľuboš $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2
Počet záznamov: 1