Počet záznamov: 1  

Mobilný marketing = marketing budúcnosti

  1. SYS0147881
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072652.1
    100
      
    $a 20120214a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Mobilný marketing = marketing budúcnosti $f Ľuboš Oláh
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    330
      
    $a Autor poukazuje na širokospektrálne využitie mobilných telefónov, smartfónov a tabletov na marketingové účely, ako i platobné operácie v maloobchode.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 235-238 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003980 $a operácie obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053075 $a platby bezhotovostné
    675
      
    $a 654 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000312 $x Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028659 $a Oláh $b Ľuboš $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.