Počet záznamov: 1
Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem
SYS 0147889 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819070008.5 100 $a 20120214a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Virálny marketing v komunikačnej stratégii firiem $f Peter Paľko 330 $a Pojem virálny marketing. Formy a proces virálneho marketingu. Pozitívny a negatívny efekt implementácie virálneho marketingu. Podporné oblasti virálneho marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 252-257 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0029642 $a Paľko $b Peter $f 1987- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2
Počet záznamov: 1