Počet záznamov: 1
Atmosféra maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty
SYS 0147891 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072652.2 100 $a 20120214a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Atmosféra maloobchodnej prevádzky ako zdroj pridanej hodnoty $f Róbert Rehák 301 $a PMVP 72/2011 330 $a Atmosféra maloobchodnej prevádzky - mimoriadne významný faktor, ktorý ovplyvňuje zákazníka nielen pri jednorazovom nákupe vo vybranej prevádzke, ale formuluje aj jeho dlhodobé návyky navštevovať konkrétnu prevádzku. Tvoria ju základné, aktívne a pasívne prvky. Pre hodnotenie úrovne atmosféry prevádzky je potrebné sledovať jej efekt na obrat, priblíženie sa alebo vzdialenie sa správaniu zákazníkov, imidž prevádzky, mieru udržania si zákazníkov, segmentáciu trhu a uniformitu dizajnu, vplyv a dopad zamestnancov na atmosféru prevádzky, schopnosť reagovať na vzniknuté problémy a projektovanie prostredia prevádzky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 273-278 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004872 $a prevádzky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005151 $a prostredie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002310 $a hodnota pridaná ekonomická 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $f 1984- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2
Počet záznamov: 1