Počet záznamov: 1  

Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing

  1. SYS0147924
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20231129133830.3
    100
      
    $a 20120214d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing $e diplomová práca $f Juraj Rubaninský $g školiteľ: Otília Zorkóciová
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 110 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0032003 $a Rubaninský $b Juraj $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2
    830
      
    $a Autor súhlasí s poskytnutím licencie na sprístupnenie po uplynutí 10 rokov od podpísania zmluvy
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.