Počet záznamov: 1
Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing
SYS 0147924 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20231129133830.3 100 $a 20120214d2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Najnovšie trendy interaktívnej komunikačnej marketingovej stratégie - neuromarketing $e diplomová práca $f Juraj Rubaninský $g školiteľ: Otília Zorkóciová 210 $a Bratislava $d 2011 215 $a 110 s. 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0032003 $a Rubaninský $b Juraj $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2 830 $a Autor súhlasí s poskytnutím licencie na sprístupnenie po uplynutí 10 rokov od podpísania zmluvy T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1