Počet záznamov: 1
Marketingový mix - účinná zbraň múzea
SYS 0148479 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221207081830.4 100 $a 20120222a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Marketingový mix - účinná zbraň múzea $d Marketing mix - effective weapon of a museum $f Michal Lukáč 330 $a Marketing ako súčasť muzeálneho prostredia a jeho význam. Organizácie zaoberajúce sa spravovaním kultúrneho dedičstva nachádzajúce sa v nepriaznivej situácii. Kroky, ktoré realizujú aby vzbudili záujem návštevníckej verejnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0146860 $1 010 $a 978-80-904877-7-2 $1 200 1 $a Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Hradec Králové, 12.-16.12.2011 $h Vol. II $v S.2340-2349 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2011 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007335 $a zariadenia kultúrne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003510 $a múzeá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004097 $a pamiatky 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044777 $a Lukáč $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120222 $g AACR2
Počet záznamov: 1