Počet záznamov: 1  

Considering brand share on the profit in financial expression and re-branding decisions

  1. SYS0148501
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819093020.1
    100
      
    $a 20120222a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Considering brand share on the profit in financial expression and re-branding decisions $f Lenka Pčolinská
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0105581 $1 010 $a 978-80-225-2841-2 $1 200 1 $a SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie $e Michalovce, 17.-18.9.2009 $v S. 651-663 $1 210 $a Košice $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0016144 $a Pčolinská $b Lenka $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120222 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.