Počet záznamov: 1
Considering brand share on the profit in financial expression and re-branding decisions
SYS 0148501 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819093020.1 100 $a 20120222a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Considering brand share on the profit in financial expression and re-branding decisions $f Lenka Pčolinská 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0105581 $1 010 $a 978-80-225-2841-2 $1 200 1 $a SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie $e Michalovce, 17.-18.9.2009 $v S. 651-663 $1 210 $a Košice $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0016144 $a Pčolinská $b Lenka $p EUBPHFKMR $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120222 $g AACR2
Počet záznamov: 1