Počet záznamov: 1  

Uplatnění pupilometrie v marketingu

  1. SYS0148531
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072654.7
    100
      
    $a 20120223d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Uplatnění pupilometrie v marketingu $f Petr Červenka, Jana Naščáková
    301
      
    $a VEGA 1/0339/10
    330
      
    $a Príspevok popisuje využitie pupilárneho reflexu pre podvedomé zisťovanie preferencií spotrebiteľov. Vyzdvihuje podstatu a využitie pupilometrie v marketingu, druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Navrhuje postupy experimentu s pupilometriou s využitím očnej kamery.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-555-0277-9 $1 200 1 $a Marketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) $e recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3 $v S. 74-79 $1 210 $a Prešov $c Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, Prešovská univerzita v Prešove $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033396 $a Červenka $b Petr $4 070 $9 50
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0021873 $a Naščáková $b Jana $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120223 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.