Počet záznamov: 1
Uplatnění pupilometrie v marketingu
SYS 0148531 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240605073942.4 100 $a 20120223d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Uplatnění pupilometrie v marketingu $f Petr Červenka, Jana Naščáková 301 $a VEGA 1/0339/10 330 $a Príspevok popisuje využitie pupilárneho reflexu pre podvedomé zisťovanie preferencií spotrebiteľov. Vyzdvihuje podstatu a využitie pupilometrie v marketingu, druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Navrhuje postupy experimentu s pupilometriou s využitím očnej kamery. 463 -1
$1 010 $a 978-80-555-0277-9 $1 200 1 $a Marketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) $e recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3 $v S. 74-79 $1 210 $a Prešov $c Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, Prešovská univerzita v Prešove $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0033396 $a Červenka $b Petr $4 070 $9 50 701 -1
$3 eu_un_auth*0021873 $a Naščáková $b Jana $p EUBPHFKMR $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120223 $g AACR2
Počet záznamov: 1