Počet záznamov: 1  

The Marketing of higher education schools-the process of building relations with students

  1. SYS0148724
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220719071505.1
    100
      
    $a 20120228a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> Marketing of higher education schools-the process of building relations with students $f Andrzej Szromnik, Elžbieta Wolanin-Jarosz
    330
      
    $a Prezentácia procesu budovania pozitívnych vzťahov medzi študentmi a univerzitami. Proces je založený na niekoľkých hlavných prvkoch: dôvere, kvalite, spokojnosti, hodnotách a záväzku. Využitie marketingovej stratégie, ktorá zahŕňa proces, určite prispeje k posilneniu postavenia univerzity na súčasnom vzdelávacom trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0148636 $1 011 $a 1337-6020 $1 200 1 $a Acta oeconomica Cassoviensia $e scientific journal $v Roč. 4, č. 2 (2011), s. 4-13 $1 210 $a Košice $c PHF EU Košice $d 2011
    541
    1-
    $a Marketing vysokých škôl - proces budovania vzťaho so študentmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0067153 $a Szromnik $b Andrzej $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0044947 $a Wolanin-Jarosz $b Elžbieta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120228 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.