Počet záznamov: 1
Company's princing policy
SYS 0148735 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220712125834.1 100 $a 20120229a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Company's princing policy $f Erika Liptáková, Zuzana Hajduová, Marek Andrejkovič 330 $a Správne stanovenie cien je dôležité pri celkovej marketingovej stratégii, pretože to má vplyv na príjmy a ziskovosť podniku. Popis marketingovej stratégie firmy, ktorá obchoduje na trhu s približne 10 000 druhov tovaru. Spoločnosť pôsobí vo vysoko konkurenčnom prostredí, a preto potrebuje flexibilnú cenovú politiku. Prezentácia matematického modelu na stanovenie marže predávaného tovaru. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0148636 $1 011 $a 1337-6020 $1 200 1 $a Acta oeconomica Cassoviensia $e scientific journal $v Roč. 4, č. 2 (2011), s. 77-86 $1 210 $a Košice $c PHF EU Košice $d 2011 541 1-
$a Cenová politika v obchodných spoločnostiach 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005291 $a regresia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003408 $a modely ekonomicko-matematické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004421 $a politika cenová 675 $a 338.53 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000175 $x Cenová politika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0028157 $a Liptáková $b Erika $p EUBPHFKIM $9 34 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0016486 $a Hajduová $b Zuzana $f 1974- $p EUBPHFKIM $9 33 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0014120 $a Andrejkovič $b Marek $p EUBPHFKIM $9 33 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120229 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1