Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie

  1. SYS0148853
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240306132831.2
    100
      
    $a 20120302a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie $d <The> Influence of marketing on environmental oriented startegies $f Jozef Čimo
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    330
      
    $a Pohľad na predpoklady rozvoja regiónov. Predpoklady rozvoja podnikov. Environmentálne orientované stratégie. Možnosť dosiahnutia synergického efektu spoločnou marketingovou stratégiou územia a podnikov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 16 (2011), s. 507-515 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001950 $a ekonomika environmentálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005555 $a rozvoj podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120302 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.