Počet záznamov: 1
Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie
SYS 0148853 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240306132831.2 100 $a 20120302a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv marketingu na environmentálne orientované stratégie $d <The> Influence of marketing on environmental oriented startegies $f Jozef Čimo 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Pohľad na predpoklady rozvoja regiónov. Predpoklady rozvoja podnikov. Environmentálne orientované stratégie. Možnosť dosiahnutia synergického efektu spoločnou marketingovou stratégiou územia a podnikov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 16 (2011), s. 507-515 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001950 $a ekonomika environmentálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005555 $a rozvoj podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120302 $g AACR2
Počet záznamov: 1