Počet záznamov: 1  

Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice

  1. SYS0148854
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240306132754.5
    100
      
    $a 20120302a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice $d <The> Impact of digitization of television broadcasting on the TV station's marketing communication $f Štefan Eisele, Júlia Lipianska
    301
      
    $a VEGA 1/0047/11
    330
      
    $a Prínosy digitalizácie televízneho vysielania. Nové formy marketingovej komunikácie. Hodnotenie product placementu z pohľadu reklamných zadávateľov v SR. Prínosy a riziká digitalizácie televízneho vysielania z pohľadu reklamných zadávateľov v SR.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 16 (2011), s. 516-522 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025665 $a Eisele $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120302 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.