Počet záznamov: 1
Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice
SYS 0148854 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240306132754.5 100 $a 20120302a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice $d <The> Impact of digitization of television broadcasting on the TV station's marketing communication $f Štefan Eisele, Júlia Lipianska 301 $a VEGA 1/0047/11 330 $a Prínosy digitalizácie televízneho vysielania. Nové formy marketingovej komunikácie. Hodnotenie product placementu z pohľadu reklamných zadávateľov v SR. Prínosy a riziká digitalizácie televízneho vysielania z pohľadu reklamných zadávateľov v SR. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 16 (2011), s. 516-522 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0025665 $a Eisele $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120302 $g AACR2
Počet záznamov: 1