Počet záznamov: 1
Online marketing strategies for travel agencies
SYS 0148877 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072659.1 100 $a 20120302a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Online marketing strategies for travel agencies $f Martin Volek 330 $a Úlohy online marketingu a jeho výhody v porovnaní s tradičným marketingom. Koniec tzv. "obťažujúceho" marketingu. Optimalizácia vyhľadávacích nástrojov. Online marketing v sociálnych médiách a na sociálnych sieťach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 16 (2011), s. 590-599 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011 541 1-
$a Online marketingové stratégie pre cestovné agentúry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0080393 $a agentúry cestovné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0041070 $a Volek $b Martin $p EUBOBFKSC $9 100 $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120302 $g AACR2
Počet záznamov: 1