Počet záznamov: 1
[Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]
SYS 0148885 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231120133315.4 100 $a 20120302a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum] $f Zuzana Francová 330 $a Recenzia na publikáciu, ktorej cieľom je predstaviť základné funkcie a nástroje marketingu kultúrnych organizácií, priblížiť zrod nového odvetvia - kreatívneho priemyslu a rozobrať vzťah medzi kultúrou a cestovným ruchom. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 16 (2011), s. 617-618 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011 470 -1
$1 001 eu_un_cat*0145384 $1 010 $a 978-80-89447-29-9 $1 200 1 $a Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum $f Mária Tajtáková a kolektív $1 210 $a Bratislava $c Eurokódex $d 2010 $1 215 $a 260 s. $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $4 070 $1 712 02 $3 eu_un_auth*0037627 $a Paneurópska vysoká škola $4 070 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120302 $g AACR2
Počet záznamov: 1