Počet záznamov: 1  

Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka

  1. SYS0148992
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208065545.1
    100
      
    $a 20120306a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka $f Anna Palfiová
    330
      
    $a Finančná kríza a obchod. Renomé obchodu sa nezlepšilo. Proces nakupovania je zložitejší a nejednoznačnejší. Zákazníka treba lepšie spoznať. Potreba odlíšenia sa od konkurencie, štyri body koncepcie odlíšenia sa, možnosti odlíšenia sa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228305 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 17, č. január - február (2012), s. 8-9 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001396 $a ceny obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007108 $a výpredaj sezónny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    675
      
    $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034164 $a Palfiová $b Anna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120306 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.