Počet záznamov: 1
Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka
SYS 0148992 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208065545.1 100 $a 20120306a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka $f Anna Palfiová 330 $a Finančná kríza a obchod. Renomé obchodu sa nezlepšilo. Proces nakupovania je zložitejší a nejednoznačnejší. Zákazníka treba lepšie spoznať. Potreba odlíšenia sa od konkurencie, štyri body koncepcie odlíšenia sa, možnosti odlíšenia sa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228305 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 17, č. január - február (2012), s. 8-9 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001396 $a ceny obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007108 $a výpredaj sezónny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 675 $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh 700 -1
$3 eu_un_auth*0034164 $a Palfiová $b Anna $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120306 $g AACR2
Počet záznamov: 1