Počet záznamov: 1
Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty
SYS 0149004 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819065929.6 100 $a 20120306a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty $d Application of e-marketing in marketing communication of services with focus on experience products $f Romana Olexová 330 $a Charakteristika e-marketingu a jeho podstatných zložiek. Možnosti a potenciál e-marketingu ako takého a jeho efektivita v prípade marketingovej komunikácie zážitkových produktov. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-331-3 $1 200 1 $a Nové trendy v marketingu $e zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 15.-16. novembra 2011 na Smolenickom zámku $f Zostavovatelia: Dana Petranová, Katarína Ďurková, Artur Bobovnický $g Recenzenti: Ľudmila Čábyová, Jozef Sablík, Viera Čihovská, Denis Jelačič, Valéria Michalová $v S. 99-112 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0002215 $a marketing služieb 610 1-
$9 eu_un_auth*0028543 $a manažment produktový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003225 $a marketing sieťový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0035633 $a Olexová $b Romana $f 1987- $p EUBOBFKSC $9 100 $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120306 $g AACR2
Počet záznamov: 1