Počet záznamov: 1  

Co to znamená, když oči promluví?

  1. SYS0149008
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019100007.8
    100
      
    $a 20120306a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Co to znamená, když oči promluví? $f Ondřej Henrik
    330
      
    $a Workshop v Českej republike zameraný na výmenu skúseností s projektami využívajúcimi sledovanie dráhy zraku, t. j. s očnou kamerou. Účastníci workshopu: Česko, Slovinsko, Maďarsko, Rusko, Rakúsko a Rumunsko. Posúdenie vhodnosti kombinácie eye-trackingu s ďalšími modernými metódami - neuromarketingom a biometriou a nastavenie štandardov pre použitie tohto typu marketingového výskumu na nadnárodnej úrovni.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228454 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 8, č. 1-2 (Leden-únor 2012), s. 34-35 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007609 $a zrak
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045023 $a Henrik $b Ondřej $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120306 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.