Počet záznamov: 1
Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí
SYS 0149917 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220819071029.8 100 $a 20120329d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí $d <The> Digital marketing audit as a tool for an effective navigation of a company in modern environment $f Šárka Kličková 330 $a Globálny rozmach internetu. Digitálny marketing a jeho oblasti: on-line marketing, mobilný marketing, rádio marketing, TV marketing, outdoor marketing. Digitálny marketingový audit. Jedenásť základných oblastí v digitálnom marketingovom audite, ktoré sú potrebné na tvorbu digitálnej marketingovej stratégie. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-331-3 $1 200 1 $a Digitálny marketing $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie s názvom Nové trendy v marketingu, zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem, 15.-16. novembra 2011, Smolenice $v S. 50-60 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie, UCM v Trnave $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001156 $a audit 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120329 $g AACR2
Počet záznamov: 1