Počet záznamov: 1  

Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí

  1. SYS0149917
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819071029.8
    100
      
    $a 20120329d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí $d <The> Digital marketing audit as a tool for an effective navigation of a company in modern environment $f Šárka Kličková
    330
      
    $a Globálny rozmach internetu. Digitálny marketing a jeho oblasti: on-line marketing, mobilný marketing, rádio marketing, TV marketing, outdoor marketing. Digitálny marketingový audit. Jedenásť základných oblastí v digitálnom marketingovom audite, ktoré sú potrebné na tvorbu digitálnej marketingovej stratégie.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8105-331-3 $1 200 1 $a Digitálny marketing $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie s názvom Nové trendy v marketingu, zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem, 15.-16. novembra 2011, Smolenice $v S. 50-60 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie, UCM v Trnave $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001156 $a audit
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120329 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.