Počet záznamov: 1
Keď mozog rozpráva o značkách
SYS 0150150 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231113071436.0 100 $a 20120404a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Keď mozog rozpráva o značkách $f Petra Švorcová 330 $a Názory výskumníkov v oblasti neuromarketingu o nákupnom rozhodovaní spotrebiteľov. Nebezpečenstvo nevhodne vytvorenej reklamnej kampane. Vedomé a racionálne rozhodovanie ako mýtus. Ukladanie reklamy do pamäte. Signály značky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228361 $1 011 $a 1335-4620 $1 200 1 $a Profit $e ľudia - peniaze - podnikanie $v Roč. 20, č. 7 (4. apríla 2012), s. 14-16 $1 210 $a Bratislava $c PETIT PRESS $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0036433 $a Švorcová $b Petra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120404 $g AACR2
Počet záznamov: 1