Počet záznamov: 1  

Vztah osobních hodnot a vnímání značky

  1. SYS0150273
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115065357.7
    100
      
    $a 20120411a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vztah osobních hodnot a vnímání značky $f Olga Jurášková, Blandína Šramová
    330
      
    $a Značka ako najhodnotnejšie aktívum firmy. Základné hodnoty, ktoré majú vplyv na vnímanie značiek.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212360 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 21, č. 3 (2011), s. 12-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    675
      
    $a 620.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000259 $x Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0043961 $a Jurášková $b Olga $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045261 $a Šramová $b Blandína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120411 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.