Počet záznamov: 1
Marketing: jeho vnímání a kritika
SYS 0150307 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231115065353.3 100 $a 20120411a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Marketing: jeho vnímání a kritika $f Miroslav Karlíček 330 $a Marketéri sú u nás často vnímaní ako ľudia, ktorí vyvolávajú veľký humbuk okolo výrobkov a služieb, manipulujú zákazníkov, sľubujú viac, než dajú a neustále obťažujú. Vnímanie a kritika marketingu zo strany verejnosti a firiem. Marketingová matica. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212360 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 21, č. 4 (2011), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002963 $a kritika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003867 $a obyvateľstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120411 $g AACR2
Počet záznamov: 1