Počet záznamov: 1  

Marketing: jeho vnímání a kritika

  1. SYS0150307
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115065353.3
    100
      
    $a 20120411a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing: jeho vnímání a kritika $f Miroslav Karlíček
    330
      
    $a Marketéri sú u nás často vnímaní ako ľudia, ktorí vyvolávajú veľký humbuk okolo výrobkov a služieb, manipulujú zákazníkov, sľubujú viac, než dajú a neustále obťažujú. Vnímanie a kritika marketingu zo strany verejnosti a firiem. Marketingová matica.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212360 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 21, č. 4 (2011), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002963 $a kritika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003867 $a obyvateľstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120411 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.