Počet záznamov: 1
Jak s reklamou vystoupit z normality?
SYS 0150345 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231115065652.7 100 $a 20120412a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Jak s reklamou vystoupit z normality? $f Kateřina Osičková, Petr Šobotník 330 $a Aká musí byť reklama, aby rezonovala, prekvapila, vyvolala emócie a vytrhla svojho diváka z bežnej rutiny. Ako ju naservírovať cieľovej skupine. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228289 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 22, č. 1 (2012), s. 17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0045275 $a Osičková $b Kateřina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045276 $a Šobotník $b Petr $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120412 $g AACR2
Počet záznamov: 1