Počet záznamov: 1  

Jak s reklamou vystoupit z normality?

  1. SYS0150345
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115065652.7
    100
      
    $a 20120412a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak s reklamou vystoupit z normality? $f Kateřina Osičková, Petr Šobotník
    330
      
    $a Aká musí byť reklama, aby rezonovala, prekvapila, vyvolala emócie a vytrhla svojho diváka z bežnej rutiny. Ako ju naservírovať cieľovej skupine.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228289 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 22, č. 1 (2012), s. 17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045275 $a Osičková $b Kateřina $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045276 $a Šobotník $b Petr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120412 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.