Počet záznamov: 1
Prečo by váš helpdesk mal byť sociálny
SYS 0150698 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912101613.1 100 $a 20120419a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prečo by váš helpdesk mal byť sociálny $f Bronislava Molnárová 330 $a Základné ciele helpdesku a helpdesková komunikácia pokrývajúca kanály v sociálnych médiách. Interaktívnosť a kvalita komunikácie v sociálnych médiách. Identifikovanie používateľov a využiteľnosť komunikačných kanálov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228496 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 4 (2012), s. 53-55 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005689 $a siete počítačové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001721 $a distribúcia informácií 610 1-
$9 eu_un_auth*0037189 $a bezpečnosť elektronická 675 $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete 700 -1
$3 eu_un_auth*0045367 $a Molnárová $b Bronislava $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120419 $g AACR2
Počet záznamov: 1