Počet záznamov: 1  

Skvalitnenie služieb pri obsluhe zákazníkov ako nástroj konkurenčnej výhody

  1. SYS0150838
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20120523125257.5
    100
      
    $a 20120424d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Skvalitnenie služieb pri obsluhe zákazníkov ako nástroj konkurenčnej výhody $e bakalárska práca $f Robert Hauptvogl $g školiteľ: Dáša Zaujecová
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 49 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045437 $a Hauptvogl $b Robert $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0025668 $a Zaujecová $b Dáša $4 727 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110607 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.