Počet záznamov: 1
Skvalitnenie služieb pri obsluhe zákazníkov ako nástroj konkurenčnej výhody
SYS 0150838 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20120523125257.5 100 $a 20120424d2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Skvalitnenie služieb pri obsluhe zákazníkov ako nástroj konkurenčnej výhody $e bakalárska práca $f Robert Hauptvogl $g školiteľ: Dáša Zaujecová 210 $a Bratislava $d 2011 215 $a 49 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0045437 $a Hauptvogl $b Robert $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0025668 $a Zaujecová $b Dáša $4 727 $p EUBOBFKMA $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110607 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1