Počet záznamov: 1  

Možnosti segmentácie zákazníkov v on-line priestore

  1. SYS0151512
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20230113121322.4
    100
      
    $a 20120514d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Možnosti segmentácie zákazníkov v on-line priestore $f Eva Kianičková
    330
      
    $a Dnešná doba poskytuje veľa možností na zefektívnenie podnikovej marketingovej komunikácie s využitím nástrojov online prostredia. Internet prispel nie len ku efektívnejšej komunikácií, ale aj k úspore finančných prostriedkov. Príspevok poskytuje prehľad vybraných možností a techník umožňujúcich segmentovať on-line zákazníkov, a tým efektívnejšie cieliť on-line reklamné posolstvo za účelom zvýšenia obratu alebo povedomia o značke či podniku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0151024 $1 010 $a 978-80-554-0502-5 $1 200 1 $a Diagnostika podniku, controlling a logistika $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012 $f zostavovateľka Tatiana Čorejová $v S. 216-222 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [502 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045695 $a Kianičková $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120514 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.