Počet záznamov: 1
Možnosti segmentácie zákazníkov v on-line priestore
SYS 0151512 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20230113121322.4 100 $a 20120514d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Možnosti segmentácie zákazníkov v on-line priestore $f Eva Kianičková 330 $a Dnešná doba poskytuje veľa možností na zefektívnenie podnikovej marketingovej komunikácie s využitím nástrojov online prostredia. Internet prispel nie len ku efektívnejšej komunikácií, ale aj k úspore finančných prostriedkov. Príspevok poskytuje prehľad vybraných možností a techník umožňujúcich segmentovať on-line zákazníkov, a tým efektívnejšie cieliť on-line reklamné posolstvo za účelom zvýšenia obratu alebo povedomia o značke či podniku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0151024 $1 010 $a 978-80-554-0502-5 $1 200 1 $a Diagnostika podniku, controlling a logistika $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012 $f zostavovateľka Tatiana Čorejová $v S. 216-222 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [502 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0045695 $a Kianičková $b Eva $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120514 $g AACR2
Počet záznamov: 1