Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov

  1. SYS0151537
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20230113121404.5
    100
      
    $a 20120514d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov $f Iveta Kremeňová, Rita Tornyaiová, Gabriela Ondrušová
    330
      
    $a Význam systému CRM pre firmy. Základné prvky CRM - procesy, dátová základňa, technológie a ľudia. Operatívna, analytická a kooperatívna časť CRM.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0151024 $1 010 $a 978-80-554-0502-5 $1 200 1 $a Diagnostika podniku, controlling a logistika $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012 $f zostavovateľka Tatiana Čorejová $v S. 239-246 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [502 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034490 $a Kremeňová $b Iveta $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045702 $a Tornyaiová $b Rita $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045703 $a Ondrušová $b Gabriela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120514 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.