Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov
SYS 0151537 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20230113121404.5 100 $a 20120514d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomocou základných zložiek CRM systémov $f Iveta Kremeňová, Rita Tornyaiová, Gabriela Ondrušová 330 $a Význam systému CRM pre firmy. Základné prvky CRM - procesy, dátová základňa, technológie a ľudia. Operatívna, analytická a kooperatívna časť CRM. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0151024 $1 010 $a 978-80-554-0502-5 $1 200 1 $a Diagnostika podniku, controlling a logistika $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov zo VI. medzinárodnej vedeckej konferencie, Žilina, 12. – 13. apríl 2012 $f zostavovateľka Tatiana Čorejová $v S. 239-246 $1 210 $a Žilina $c EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [502 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0034490 $a Kremeňová $b Iveta $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045702 $a Tornyaiová $b Rita $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0045703 $a Ondrušová $b Gabriela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120514 $g AACR2
Počet záznamov: 1