Počet záznamov: 1
Kvantitatívne prístupy k hodnoteniu efektívnosti internetovej reklamy
SYS 0153161 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170315090431.2 100 $a 20120610d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Kvantitatívne prístupy k hodnoteniu efektívnosti internetovej reklamy $e diplomová práca $f Zuzana Kvasničáková $g školiteľ: Tomáš Výrost 210 $a Košice $d 2012 215 $a 80 s. 310 $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny 700 -1
$3 eu_un_auth*0039239 $a Kvasničáková $b Zuzana $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0073784 $a Výrost $b Tomáš $f 1978- $p EUBPHFKUF $4 727 $T Katedra účtovníctva a financií PHF 712 02
$3 eu_un_auth*0000965 $a Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach $b Katedra účtovníctva a financií $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1