Počet záznamov: 1  

Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov

  1. SYS0154567
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109111851.9
    100
      
    $a 20120610d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov $e bakalárska práca $f Silvia Hanzalová $g školiteľ: Ivan Bzdúšek
    210
      
    $a Bratislava $d 2012
    215
      
    $a 50 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046847 $a Hanzalová $b Silvia $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0002427 $a Bzdúšek $b Ivan $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.