Počet záznamov: 1  

Fotografia - neodškriepiteľná súčasť reklamy

  1. SYS0156677
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072733.4
    100
      
    $a 20120628d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Fotografia - neodškriepiteľná súčasť reklamy $d Photography - indisputable part of advertising $f Marián Poláček
    330
      
    $a Fotografia má schopnosť nezastupiteľným spôsobom sprostredkovať informáciu o vzhľade, tvare, dizajne, prípadne prostredí, než akákoľvek iná forma komunikácie, snáď okrem videa. Obrovský rozmach zaznamenala fotografia v 20. storočí, a ten s rozvojom digitálnej fotografie ďalej pokračuje. Reklama, podobne ako fotografia, zažila svoj najväčší rozkvet tiež v 20. storočí. Uplatnenie fotografie ako špecifickej formy komunikácie v reklame je zrejmé temer v každom prostriedku reklamnej komunikácie, ba častokrát je reklama bez fotografie takmer nepredstaviteľná.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0156607 $1 010 $a 978-80-225-3449-9 $1 200 1 $a Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Attila Pólya, Ivan Hlavatý $v S. 54-58 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [81 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002191 $a fotografia
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038900 $a Poláček $b Marian $p EUBOBFKIO $9 100 $4 070 $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120628 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.