Počet záznamov: 1
Jednou je málo, a desetkrát už je moc
SYS 0158490 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019100633.3 100 $a 20120905a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Jednou je málo, a desetkrát už je moc $f Jaroslav Světlík 330 $a Opakovanie reklamy je jedným z predpokladov jej úspešnosti. Otázka, kde je minimálna hranica, keď si recipienti začínajú uvedomovať reklamu a kde je hranica, keď reklama vyhorí a jej schopnosť ovplyvniť správanie spotrebiteľa sa znižuje alebo zaniká. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228455 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 8, č. 8 (Srpen 2012), s. 34-36 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022262 $a Světlík $b Jaroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120905 $g AACR2
Počet záznamov: 1