Počet záznamov: 1  

Jednou je málo, a desetkrát už je moc

  1. SYS0158490
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019100633.3
    100
      
    $a 20120905a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jednou je málo, a desetkrát už je moc $f Jaroslav Světlík
    330
      
    $a Opakovanie reklamy je jedným z predpokladov jej úspešnosti. Otázka, kde je minimálna hranica, keď si recipienti začínajú uvedomovať reklamu a kde je hranica, keď reklama vyhorí a jej schopnosť ovplyvniť správanie spotrebiteľa sa znižuje alebo zaniká.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228455 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 8, č. 8 (Srpen 2012), s. 34-36 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022262 $a Světlík $b Jaroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120905 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.