Počet záznamov: 1
Stratégia marketingovej komunikácie spoločnosti GEORGANICS. Možnosti využitia internetu ako nového trendu vo firemnej komunikácií
SYS 0158940 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161109102218.3 100 $a 20120907d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Stratégia marketingovej komunikácie spoločnosti GEORGANICS. Možnosti využitia internetu ako nového trendu vo firemnej komunikácií $e diplomová práca $f Martina Nemčeková $g školiteľ: Lucia Folvarčíková 210 $a Bratislava $d 2012 215 $a 75 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0040236 $a Nemčeková $b Martina $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0038771 $a Folvarčíková $b Lucia $f 1982- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120907 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1