Počet záznamov: 1  

Reklama ako rozhodujuci prvkok komunikacneho mixu v ekonomicky slabšom regione

  1. SYS0159116
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109102229.5
    100
      
    $a 20120907d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Reklama ako rozhodujuci prvkok komunikacneho mixu v ekonomicky slabšom regione $e diplomová práca $f Dominika Ondrová $g školiteľ: Jozef Orgonáš
    210
      
    $a Bratislava $d 2012
    215
      
    $a 77 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040526 $a Ondrová $b Dominika $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $f 1957- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120907 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.