Počet záznamov: 1
Analýza kľúčových faktorov úspechu slovenskej softwérovej firmy na medzinárodnom trhu
SYS 0159165 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161109112009.2 100 $a 20120907d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Analýza kľúčových faktorov úspechu slovenskej softwérovej firmy na medzinárodnom trhu $e bakalárska práca $f Petra Morávková $g školiteľ: Juraj Chebeň 210 $a Bratislava $d 2012 215 $a 58 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0048679 $a Morávková $b Petra $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120907 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1