Počet záznamov: 1
Zodpovedné marketingové riadenie ako základ ekonomickej prosperity organizácie
SYS 0160008 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220803104408.8 100 $a 20120927d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zodpovedné marketingové riadenie ako základ ekonomickej prosperity organizácie $d Responsible marketing management as a base of the organization’s economic welfare $f Juraj Chebeň 330 $a Príspevok identifikuje kľúčové prvky zodpovedného riadenia v organizácii potrebného na tvorbu a udržanie udržateľného rozvoja organizácie. Faktory vplývajúce na zodpovedné riadenie organizácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0159913 $1 010 $a 978-80-225-3452-9 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Petra Jansová $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 175-184 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [824 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007583 $a zodpovednosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120927 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1