Počet záznamov: 1
Dosahy krízy na medzinárodný marketingový program firiem v EÚ
SYS 0160051 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072758.9 100 $a 20120927d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Dosahy krízy na medzinárodný marketingový program firiem v EÚ $d The impact of the current crisis on the international marketing programme of the companies in the EU $f Otília Zorkóciová, Barbora Brynkusová 301 $a VEGA 1/1185/12 330 $a Nové podmienky, ktoré sa vytvorili na medzinárodných trhoch vplyvom globálnej krízy. Analýza ich dosahu na zmeny medzinárodných marketingových stratégií firiem, konkrétne základných prvkov ich medzinárodného marketingového mixu, podmienené zmenami spotrebiteľského správania. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0159913 $1 010 $a 978-80-225-3452-9 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Petra Jansová $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 790-806 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [824 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003782 $a obchod medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $9 80 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0034060 $a Brynkusová $b Barbora $p EUBOBFKMO $9 20 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120927 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1