Počet záznamov: 1
Prirodzené bariéry trvalo udržateľnej spotreby seniorov - priestor pre sociálny marketing
SYS 0160169 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083355.4 100 $a 20120928d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Prirodzené bariéry trvalo udržateľnej spotreby seniorov - priestor pre sociálny marketing $d Natural barriers to sustainable consumption of senior citizens - a space for social marketing $f Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová 301 $a VEGA 1/0418/11 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Trvalo udržateľná spotreba a seniori. Prirodzené bariéry správania sa v súlade s filozofiou trvalo udržateľnej spotreby. Špecifiká spotrebiteľského správania seniorov. Výskumná štúdia zameraná na zisťovanie hodnôt, postojov a spotrebiteľského správania súvisiaceho s trvalo udržateľnou spotrebou u seniorov. Bariéry trvalo udržateľnej spotreby u seniorov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0160142 $1 010 $a 978-80-7431-090-4 $1 200 1 $a Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi $b elektronický zdroj $e [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012 $f kolektiv autorů $v S. 146-155 $1 210 $a Praha $c Kamil Mařík - Professional Publishing $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [305 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0044865 $a spotreba udržateľná 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $f 1979- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120928 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1