Počet záznamov: 1  

Marketingový plán firmy – konkurenčná výhoda

  1. SYS0160676
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072804.6
    100
      
    $a 20121011d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový plán firmy – konkurenčná výhoda $f Pavol Serina
    301
      
    $a VEGA 1/0910/12
    330
      
    $a Nové trendy moderného marketingu. Úspešné zvládnutie komunikácie predajca - zákazník. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Význam služieb ako konkurenčného nástroja. Marketingový plán a jeho zostavenie. Analýza nákladov marketingového plánu. Implementácia marketingového plánu do praxe.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0160618 $1 010 $a 978-80-8040-452-9 $1 200 1 $a Manažment teória, výučba a prax 2012 $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie : Liptovský Mikuláš, 26.-28. septembra 2012 $v S. 350-357 $1 210 $a Liptovský Mikuláš $c Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [467 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0050188 $a Serina $b Pavol $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121011 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.