Počet záznamov: 1
Marketing principles and approaches applied in the public sector
SYS 0161183 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231207093643.5 100 $a 20121022a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing principles and approaches applied in the public sector $f Dušan Masár 330 $a Možnosti a implementácia marketingových prístupov a konceptov v oblasti verejnej ekonomiky. Rozdiely v zameraní komerčného a verejno-prospešného marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228329 $1 011 $a 1335-2741 $1 200 1 $a Politické vedy $e časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá $v Roč. 15, č. 2 (2012), s. 124-136 $1 210 $a Banská Bystrica $c Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB $d 2012 541 1-
$a Princípy a prístupy marketingu a ich aplikácia vo verejnom sektore 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0037194 $a ekonomika verejná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005657 $a sektor verejný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0044170 $a marketing politický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003227 $a marketing spoločenský 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0056773 $a Masár $b Dušan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20121022 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1