Počet záznamov: 1  

Public relations a ich miesto pri budovaní imidža spoločnosti

  1. SYS0161804
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20221207094844.1
    100
      
    $a 20121108d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Public relations a ich miesto pri budovaní imidža spoločnosti $e dizertačná práca $f Andrea Trebuľová $g školiteľ: Júlia Lipianska
    210
      
    $a Bratislava $d 2012
    215
      
    $a 137 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0045298 $a vzťahy s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005829 $a spoločnosti finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006874 $a úver
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003845 $a Trebuľová $b Andrea $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121108 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand.
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.