Počet záznamov: 1  

Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek

  1. SYS0162407
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072819.5
    100
      
    $a 20121123d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek $d Spatial aspects of consumer behaviour in terms of methods of locating retail units $f Pavol Kita, Ján Prílepok
    301
      
    $a VEGA 1/0039/11
    330
      
    $a Lepšie pochopiť priestorové správanie spotrebiteľov umožňuje porozumieť obchodnej atraktívnosti maloobchodných jednotiek a programovať ich budúce implantácie. Priestorový prvok správania je priamo spojený s metódami lokalizácie maloobchodných jednotiek. Analýza metód lokalizácie predajní: klasické metódy, moderné metódy. Prístup založený na nákupných tokoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0162293 $1 010 $a 978-80-225-3521-2 $1 200 1 $a Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov $e zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11 $f zostavil Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Zamykalová, Mária Tokárová $v S. 43-55 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a 81 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003132 $a lokalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002234 $a geografia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002948 $a systémy informačné geografické
    675
      
    $a 330.47 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000083 $x Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0049363 $a Prílepok $b Ján $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121123 $g AACR2
    830
      
    $a Externý doktorand (Prílepok Ján).
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.