Počet záznamov: 1  

Budovanie a riadenie hodnoty značky v praxi zahraničných podnikov

  1. SYS0162507
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20220330080824.9
    100
      
    $a 20121127d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Budovanie a riadenie hodnoty značky v praxi zahraničných podnikov $f Jana Majerová, Dagmar Hrašková
    330
      
    $a Vybrané problémy manažmentu značky v zahraničí. Hodnotenie značiek vo svete. Najlepšie hodnotené značky podľa spoločnosti Interbrand v roku 2011.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0162472 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 1 (2012), s. 30-36 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007564 $a značky kvality
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004318 $a podnik zahraničný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    675
      
    $a 347.77 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000216 $x Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0055904 $a Majerová $b Jana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0008939 $a Hrašková $b Dagmar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121127 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.