Počet záznamov: 1  

Social Networking Sites in the Czech Republic: An Empirical Study

  1. SYS0162857
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083401.2
    100
      
    $a 20121207d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RO
    200
    1-
    $a Social Networking Sites in the Czech Republic: An Empirical Study $f Miroslav Karlíček, Ivan Tomek, Mária Hasprová, Marcela Zamazalová
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0247677 $1 011 $a 2069-8887 $1 011 $a 1842-0206 $1 200 1 $a Management & Marketing $b elektronický zdroj $e The official journal of the Society for Business Excellence $v Vol. 7, no. 1 (2012), pp. 15-28 $1 210 $a București $c Editura Economică
    541
    1-
    $a Stránky sociálnych sietí v Českej republike: empirická štúdia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029310 $a Tomek $b Ivan $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $9 25 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0058984 $a Zamazalová $b Marcela $4 070 $9 25
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121207 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.