Počet záznamov: 1  

Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy

  1. SYS0163333
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072833.7
    100
      
    $a 20121219d2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy $f Lucia Furdová
    330
      
    $a Základné prvky marketingového mixu (produkt, cena, distribúcia, komunikácia) aplikované na farmaceutický priemysel s dôrazom na legislatívne podmienky slovenského trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0163324 $1 010 $a 978-80-225-3539-7 $1 200 1 $a Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy $e zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077 $f Zborník zostavil: Lucia Furdová $v S. 3-11 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a 24 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004898 $a priemysel farmaceutický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007111 $a výroba chemická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029915 $a Furdová $b Lucia $f 1984- $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20121219 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.