Počet záznamov: 1
Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy
SYS 0163333 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072833.7 100 $a 20121219d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy $f Lucia Furdová 330 $a Základné prvky marketingového mixu (produkt, cena, distribúcia, komunikácia) aplikované na farmaceutický priemysel s dôrazom na legislatívne podmienky slovenského trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0163324 $1 010 $a 978-80-225-3539-7 $1 200 1 $a Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy $e zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077 $f Zborník zostavil: Lucia Furdová $v S. 3-11 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a 24 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004898 $a priemysel farmaceutický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007111 $a výroba chemická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0029915 $a Furdová $b Lucia $f 1984- $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20121219 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1