Počet záznamov: 1
Uplatnenie kategórie produktov vlastnej značky na trhu telekomunikácií
SYS 0163552 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072837.2 100 $a 20130103d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Uplatnenie kategórie produktov vlastnej značky na trhu telekomunikácií $d Private labels category on telecommunication market $f Andrea Jazbec 301 $a VEGA 1/0333/11 330 $a Základné teoretické východiská pre problematiku produktov vlastnej značky maloobchodníka, popis a zhodnotenie aktuálnej marketingovej stratégie kategórie produktov vlastnej značky v reálnom prostredí lídra na trhu telekomunikácií, spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Návrh možných krátkodobých a dlhodobých stratégií na zlepšenie existujúceho stavu s cieľom zvýšiť penetráciu a predaj produktov vlastnej značky tohto mobilného operátora. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0163015 $1 010 $a 978-80-225-3453-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2012 $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012 $f zborník zostavili Peter Drábik, Paulína Krnáčová, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $v [S. 1-11] $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [981 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006445 $a telekomunikácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0043913 $a Jazbec $b Andrea $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130103 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1