Počet záznamov: 1
Proces plánovania letákov vo veľkoobchode ako nástroj riadenia výkonnosti podniku
SYS 0163675 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072839.6 100 $a 20130107d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Proces plánovania letákov vo veľkoobchode ako nástroj riadenia výkonnosti podniku $d Process of leaflet planning in whole sale as a tool for managing company’s performance $f Lucia Tokošová 330 $a Proces plánovania promočných predajov a potreby zásob všeobecne. Proces plánovania promócii v konkrétnom veľkoobchode. Proces plánovania letákov ako nástroj riadenia výkonnosti podniku. Cieľom zavedenia Nástroje na plánovanie letákov je zabezpečenie efektívneho riadenia promócií, zvýšenie výkonnosti podniku z hľadiska predajov, profitability a zásob, zlepšenie konkurencieschopnosti, zníženie nákladov na zásoby a v neposlednom rade efektívnejšie využitie pracovnej sily. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0163015 $1 010 $a 978-80-225-3453-6 $1 200 1 $a MERKÚR 2012 $b elektronický zdroj $e zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012 $f zborník zostavili Peter Drábik, Paulína Krnáčová, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $v [S. 1-9] $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [981 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006956 $a veľkoobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005420 $a riadenie predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0049600 $a Tokošová $b Lucia $p EUBOBFKMA $9 100 $q E $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130107 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1