Počet záznamov: 1
Co ovlivňuje loajalitu zákazníků pojišťoven?
SYS 0163957 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220729111505.3 100 $a 20130114a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Co ovlivňuje loajalitu zákazníků pojišťoven? $f Lenka Šilerová 330 $a Faktory vplývajúce na lojalitu klientov poisťovní. Postojový a behaviorálny rozmer, ktorý sa prejavuje v skutočnom správaní sa zákazníkov. Štruktúra lojality z pohľadu marketingového mixu a brand ekvity (hodnota značky). Net Promoter Score (NPS), zisťujúci mieru doporučenia spoločnosti. Odporúčania, ako posilňovať lojálnosť klientov v poisťovníctve. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0163520 $1 011 $a 0032-2393 $1 200 1 $a Pojistný obzor $e časopis českého pojišťovnictví $v Roč. 89, č. 4 (2012), s. 21-23 $1 210 $a Praha $c Česká asociace pojišťoven $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004403 $a poisťovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004349 $a poistenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004393 $a poistenie životné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004362 $a poistenie neživotné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0025939 $a Šilerová $b Lenka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130114 $g AACR2
Počet záznamov: 1