Počet záznamov: 1  

Co ovlivňuje loajalitu zákazníků pojišťoven?

  1. SYS0163957
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220729111505.3
    100
      
    $a 20130114a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Co ovlivňuje loajalitu zákazníků pojišťoven? $f Lenka Šilerová
    330
      
    $a Faktory vplývajúce na lojalitu klientov poisťovní. Postojový a behaviorálny rozmer, ktorý sa prejavuje v skutočnom správaní sa zákazníkov. Štruktúra lojality z pohľadu marketingového mixu a brand ekvity (hodnota značky). Net Promoter Score (NPS), zisťujúci mieru doporučenia spoločnosti. Odporúčania, ako posilňovať lojálnosť klientov v poisťovníctve.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0163520 $1 011 $a 0032-2393 $1 200 1 $a Pojistný obzor $e časopis českého pojišťovnictví $v Roč. 89, č. 4 (2012), s. 21-23 $1 210 $a Praha $c Česká asociace pojišťoven $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004403 $a poisťovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004349 $a poistenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004393 $a poistenie životné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004362 $a poistenie neživotné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025939 $a Šilerová $b Lenka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130114 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.